Kedves hozzám fordulók, Érdeklődők!

Az alábbiakban szeretném tájékoztatni Önöket arról, hogy miként tudják felvenni velem a kapcsolatot és milyen menetrend szerint dolgozom.

Információnyújtás:

  1. Internetes érdeklődés a honlapon, esetleg rövid telefonos tájékozódás arról, hogy az Ön ügye a profilomba tartozik-e. Tájékoztatás az óradíjat illetően.

Konzultáció:

  1. Konzultációs időpont egyeztetése telefonon, vagy e-mailen keresztül. Ha addig még nem történt meg, akkor tájékoztatás az óradíjat, munkadíjat illetően (erről ld. még Munkadíjak menüpontban leírtakat is).
  2. Első konzultáció az ügyvédi irodában, melynek során feltárásra kerül az ügy minden részlete, azaz a „tényállás”. Már az első konzultáció is óradíjas elszámolásban történik, de ennek időtartama általában csak 1 óra. Ekkor tudjuk megbeszélni azt is, hogy milyen jogi lépések lennének szükségesek az ügyben, ennek mennyi az átfutási ideje és mennyi az ügyvédi munkadíja, valamint az egyéb járulékos költsége (bíróság felé fizetendő illeték, szakértői díjak).
  3. Elektronikus tanácsadás: Tekintettel arra, hogy egy jogi ügy a legtöbb esetben meglehetősen sokrétű, sokféle szempontot, dokumentumot, részletet szükséges ismerni hozzá, ezért se telefonon, se emailben felelősen tanácsot adni és megoldásokat kitalálni, javasolni nem lehetséges. Így az első személyes találkozóig, ill. az ügy részletes feltárásáig legfeljebb annyit tudok megmondani, hogy a legjobb szakmai tudásomat felhasználva tudok-e az ügyben érdemben segíteni Önnek vagy sem, és ha nem, akkor esetleg azt, hogy kihez lehet még tovább fordulni.

Megbízás és további munka:

  1. Ezt követően – együttműködés esetén – elkészítésre kerül a meghatalmazás és a megbízási szerződés, valamint Ön rendelkezésemre bocsát minden olyan iratot és adatot (pl. tulajdoni lapok, cégkivonatok), mely a munka megkezdéséhez szükséges. (Kivételes esetben – ha a megbízó tartósan külföldön él – lehetőség nyílik a meghatalmazás konzul/nagykövet előtt történő aláírására és felülhitelesítésére is, valamint az első konzultáció skype-on történő lebonyolítására.)
  2. Ezt követően a megbízás ellátása során már lehetőség nyílik e-mailben, vagy telefonon (skype-on) történő konzultációra is, mely ugyanúgy óradíjas rendszerben történik, mint a személyes konzultáció, az okiratszerkesztés, vagy a tárgyalási képviselet, csak Önnek nem szükséges minden esetben személyesen is befáradnia az irodába. A képviselet ellátása során minden iratot megkap tőlünk elektronikus formában is (word-ben, illetve az érkező iratokat pdf-ben), így a saját számítógépén is naprakész lehet a nyilvántartása.

Amennyiben ügyvédi konzultációra van szüksége, kérem, egyeztessen időpontot személyes találkozóra.

Törekedni fogok az Ön számára legkedvezőbb és leggyorsabb megoldások felderítésére, és segítek a leghatékonyabban, ill. költségkímélő módon célba is érni.

Bejelentkezés, időpont egyeztetés hétfőtől péntekig 9-17 h között:

mobiltelefonon: +36-36-30-268-3853

e-mailben: dr.docsakovszky@gmail.com